loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 12 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)



{C7D143E7-E5E5-4CAD-9F8B-60F64AF45AE9}
شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد.

محمدرضا بازدید : 25 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Evernote نرم افزاریست ویژه برای افرادی که میخواهند مطالب مهم را در هر زمان یادداشت و حفظ نمایند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به سادگی یادداشت های خود را وارد نموده، سازماندهی ، جستجو و بازیابی کنید.بررسی مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
یک ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار را از نمونه های مشابه برتر کرده و آن هم امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.
نرم افزار Evernote شما کاربران را به این توانایی میرساند تا بتوانید متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید.
به طور مثال شما به کمک Evernote میتوانید عکس های مربوط به یک موضوع را در کنار اطلاعاتی که مد نظرتان هست قرار داده و ذخیره نمایید تا برای بیان مطالب با موضوعات مختلف دارای یک آرشیو کامل باشید. از ویژگی های خوب این نرم افزار انتشار آن برای سیستم عامل های مختلف شامل OS X, iOS, Chrome OS, Android, Microsoft Windows, Windows Phone, BlackBerry و Web OS می باشد که قابلیت یکسان سازی بین این نسخه ها به صورت آنلاین وجود دارد.

 برخی از توانایی های نرم افزار Evernote :

- پشتیبانی از drag & drop
نوشتن متن و پیوند دادن عکس ، جدول و … به متن مورد نظر
- پشتیبانی از انواع فرمت ها از نوع متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
- دارای روش های مختلف برای جستجو در بین یادداشت ها
- توانایی دسته بندی کردن نوشته ها

Evernote 5.1.2.2387-دانلود رایگان نکته برداری و یادادشت برداری

 
محمدرضا بازدید : 14 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر در روز متون زیادی را تایپ می کنید یا نوشتار زیادی را در روز تجربه می کنید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم که بتوانید تا ۳ برابر سریعتر تایپ کنید. PhraseExpress 10.1.1 نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا سرعت تایپ خود را افزایش دهید.این نرم افزار هنگام تایپ کلمات و جملاتی که شما قصد نوشتن آن را دارید حدس زده و برای راحتی کار شما آن را به شما پیشنهاد می دهد تا بتوانید از آنها استفاده کنید.این نرم افزار از نسخه های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 ویندوز پشتیبانی می کند.

PhraseExpress 10.1.1 سرعت تایپ خود را افزایش دهید

 

 
محمدرضا بازدید : 40 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
پرنیان۷ با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند.

مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند.با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است،با اینحال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود.

مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است. از نسخه ۹۷ این مجموعه پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی به این مجموعه اضافه شده است، با اینکه از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این مجموعه نرم افزاری بوجود آمده است، اما کماکان برای کاربران ایرانی مشکلاتی وجود دارد.بخش عمده ایی از این مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از تقویم شمسی است. درطول این مدت نرم افزار پرنیان با ارائه نسخه های مختلف سعی کرده است که نقاط ضعف و مشکلات این مجموعه را برای کاربران ایرانی پوشش دهد و کاربری آسان تری را برای آنها فراهم کند.

ارائه این خدمات مستلزم انجام برخی تغییرات و اصلاحات لازم در برنامه های اجرایی آفیس است. برای این کار در طول ۱۵ سال گذشته تکنیک ها و روش های گوناگونی در پرنیان مورد آزمایش و تجربه قرار گرفته است تا نهایتا در آخرین نسخه این مجموعه ماحصل این تجربیات محصولی شده است که اینک به بیش از ۱۰هزار کاربر خدمت رسانی می کند

براین اساس و با استفاده از آخرین فناوری ها، پرنیان ۷  هدیه شرکت گستره نگار برای کاربران آفیس است که به صورت رایگان ارائه می شود.

پرنیان7-تقویم شمسی و امکانات فارسی بار مجموعه آفیس

 

 
محمدرضا بازدید : 14 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود nVIDIA GeForce Drivers 334.89   درایور کارت گرافیک انویدیا

 

دانلود nVIDIA GeForce Drivers

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

nVIDIA GeForce Drivers 334.89 اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 4,978