loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 13 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده بلک باکس

Resident Evil 6 - BlackBox Repack

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.

محمدرضا بازدید : 21 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

محمدرضا بازدید : 12 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

محمدرضا بازدید : 12 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

(نسخه اختصاصی سرزمین دانلود)

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

محمدرضا بازدید : 207 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای کامپیوتر

 

Spa Mania 2 یک بازی کم حجج جدید در سبک مدیریتی است که توسط Big Fish Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه است . اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید این بازی را به هیچ وجه از دست ندید. در این بازی سرعت عمل و دقت حرف اول را میزند . اگر شما نتوانید به سرعت خواسته مشتری را برآورده کنید, مشتری برای همیشه از مغازه شما میرود و دیگر برنمیگردد و همین امر باعث ضرر کردن شما میشود و شما پول کمی بدست می آورید. شما در بازی Spa Mania 2 باید به Jade کمک کنید تا پول زیادی بدست آورد تا هزینه ی سفر به سرتاسر کشور و کمک به محیط زیست را بدست آورد.

همانطور که گفتیم باید شما در بازی Spa Mania 2 زمان را به خوبی مدیریت کنید و به مشتریان به خوبی برسید. بازی از نظر گرافیکی در حد قابل قبولی است. همچنین دارای گیم پلی روان و ساده است و میتوانید شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمندهستید هم اکنون می توانید بازی Spa Mania 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمدرضا بازدید : 14 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC

 

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

نسخه کم حجم Black Box اضافه شد

 

Castlevania Lords of Shadow 2 یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط MercurySteam ساخته و توسط Konami برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .  گابریل بلورنت که شاهد رشادت ها و حماقت های وی در نسخه قبلی بودیم در این سری با دو محوریت مختلف نقش آفرینی می کند. قهرمانی که تنها هدفش رسیدن به آرامش است اما این حس بیشتر او را به سمت سیاهی می کشاند تا روشنایی. پس از اتفاقات و حوادثی که در زندگی گابریل رخ می دهد شاهد سیاه شدن بازی و گرایش آن به سمت تخریب قهرمان بازی خواهیم بود که به درون گابریل رخنه خواهد کرد به صورتی که او را غیرقابل پیش بینی خواهد نمود و تصویر قهرمانانه ای که از او بیاد داشته ایم تبدیل به انزوا و گوشه گیری او می شود و زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد در گیم پلی بازی Castlevania Lords of Shadow 2 سعی شده شخصیت قهرمان بازی یعنی گابریل به ضد قهرمان تبدیل شود که این فرایند های زیادی را می طلبید. در تریلر هایی که از این بازی مشاهده کردیم به خوبی این ویژگی چه در بعد داستانی و چه در گیم پلی بازی به خوبی دیده می شود که شخصیت گابریل به سمت خوهای خشمگینانه پیش می رود و خشونت وی بیشتر شده و مرحمتی نیز در وی دیده نمی شود. در این نسخه گابریل یا همان دراکولای خودمون از شمشیر جدیدی به نام Blood Whip استفاده می کند که همانند دیگر بازی های هم سبک می توان از حرکات زنجیروار استفاده نمود و با ترکیب چند حرکت مختلف حرکات تخریبی بیشتری به وجود آورد. گابریل پس از رسیدن به سطح معینی شمشیر خود را عوض کرده و قابلیت بازیابی جان از دست رفته خود را به دست می آورد و قدرت تخریبی وی نیز بیشتر می شود.

با تغییر به Chaos گابریل می تواند به غلبه بر سپرهای دفاعی دشمن بپردازد که نوعی این ویژگی دو قابلیت بهبودیافته Light و Shodow Magic که در نسخه های قبل به کار گرفته می شدند میباشد. سلاح های بازی که به بهترین نوع خودشان طراحی شده انداز گستردگی و وسعت زیادی برخوردارند. هریک از این سلاح ها به شیوه های خاصی اجرا می شوند و جذابیت خاصی به مبارزات می دهند که با پیشروی بیشتر در بازی شاهد افزایش قدرت و تخریب آنها خواهیم بود. هم اکنون می توانید بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمدرضا بازدید : 53 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی History Legends of War برای PC

 

دانلود بازی History Legends of War برای کامپیوتر

 

History Legends of War یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو بازیسازی Enigma ساخته و توسط کمپانی Maximum Family Games برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX360عرضه شده است . بازی های استراتژیک از آندسته بازی هایی هستند که در دنیا و بخصوص در ایران طرفداران زیادی دارند. از این سبک بازی های سالانه چندین بازی خوب عرضه میشود که بازی History Legends of War را هم میتوانید جزء بازی ها بنام در این سبک نام برد.

بازی هم همانند بیشتر بازی ها در این سبک, داستان این بازی هم بر اساس جنگ جهانی دوم ساخته شده است. شما در بازی History Legends of War میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود مانند تک تیر اندازها، کماندوها، جنگنده ها، بمب افکن ها و غیره را بدست بگیرید و با استراتژی های خوب در جنگ پیروز شوید. این بازی دارای ۴ عملیات و ۲۱ ماموریت مختلف مثل حمله، نفوذ، دفاع، و خرابکاری است. این بازی را میتوانید به صورت تک نفره و چند نفره بازی کنید.پس اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستیدهم اکنون می توانید بازی History Legends of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمدرضا بازدید : 69 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Eschalon Book III برای PC

 

دانلود بازی Eschalon Book III برای کامپیوتر

 

Eschalon Book III یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Basilisk Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما به کشف رموز زندگانی خود در گذشته می پردازید. محیط بازی زیبا بوده و به طور واقعی طراحی شده است. در مراحلی از بازی از بیابان های مجازی با تپه های بلند عبور خواهید کرد و در خلال آن باید اسرار و رموز سنگ های بر جای مانده که یادآور خاطرات گذشته شما هستند را کشف کنید و بوسیله این اطلاعات به ابعاد از جدیدی از اسرار گذشته خود پی ببرید. فنون مبارزه ای بازی در نسخه جدید این بازی افزایش یافته و بیش از ۱۰ نوع فن جدید به بازی اضافه شده است. جلوه های صوتی جدید و المان های جدید محیط اطراف از دیگر ویژگی های جدید این بازی میباشد.

در بازی Eschalon Book 3 توانایی های جدید در دشمنان شما ایجاب می کند که از مبارزات استراتژیک منحصربفردی بهره ببرید و با سطح های جدید آن آشنایی پیدا کنید. صدها نوع جادو در اختیارتان قرار می گیرد تا به کشف رموز اطراف خود و حل معماهای بازی بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Eschalon Book III را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمدرضا بازدید : 65 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Banished دانلود بازی شهر سازی Banished

Banished از بازی های جدید در سبک استراتژیک و شبیه ساز PC بوده که در سال 2014 به دست کمپانی Shining Rock Software انتشار یافته است. داستان بازی در مورد خانواده هایی بوده که توسط دولت از شهر به روستایی دورافتاده، خشک و بی آب و علف تبعید شده اند و تنها چیزی که در دست دارند، یک دست لباس و سبدی از لوازم ادامه زندگی است. سرپرست های این خانواده های بی خانمان تصمیم می گیرند تا این روستا را آباد کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. در بازی Banished شما باید آن ها را در رسیدن به این هدف بزرگشان یاری نمایید و از هیچ کمکی دریغ نکنید. در اصل وظیفه ساخت و ساز این روستا بر عهده شما بوده و تنها کار بر روی زمین های کشاورزی، کارگاه ها و فروشگاه ها بر عهده سرپرست هاست.

البته هدف کاربر و روستاییان تنها آباد سازی روستا نیست، بلکه ایجاد یک شهر بزرگ با انواع امکانات است که در مراحل پایانی بازی شاهد آن خواهید بود. علاوه بر این در بازی Banished بهبود روحیه مردم شهر و هم چنین ایجاد امکانات رفاهی نیز از دیگر اولویت های بازی هستند که باید در دستور کار خود قرار بدهید. منابع موجود در بازی، بسیار محدود هستند و پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله به اتمام خواهند رسید، پس نیاز به استخراج منابع اولیه از جمله ذغال سنگ و چوب دارید تا در ساخت بخش های مختلف شهر با کمبود مواجه نشوید. گیم پلی بازی Banished به صورت کاملا واقع گرایانه و بسیار جالب طراحی شده است، به طوری که مردم سرزمینتان پس از گذراندن چندین سال از عمرشان می میرند و بچه های جدیدی نیز به دنیا می آیند و زندگی هم چنان در شهر یا همان روستای قدیمی که ساخته اید، ادامه خواهد داشت. با افزایش سطح بهداشت و فرهنگ مردم، جمعیت نیز بیشتر خواهد شد.

محمدرضا بازدید : 17 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Secret Weapons ON دانلود بازی هواپیما Secret Weapons Over Normandy

Secret Weapons Over Normandy نام یک بازی پر هیجان در سبک شبیه ساز نبرد های هوایی بوده که توسط LucasArts برای کامپیوتر منتشر شده است. زمانی که جنگ جهانی دوم در اوج خود بوده و کشور ها تا حد نابودی با یکدیگر می جنگند، ماموریت های بسیار مهمی در بازی به شما داده می شود تا با کمک گرفتن از هواپیما های فوق پیشرفته و جنگی به خاک دشمن نفوذ کنید و این ماموریت ها را با موفقیت به اتمام برسانید. بازی Secret Weapons Over Normandy دارای 15 ماموریت دشوار و پر از پستی و بندی در سال 1940 میلادی است که اکثریت آن ها در چند کشور اروپایی و آفریقای شمالی دنبال می شوند. البته تمامی این ماموریت ها در قالب یک داستان بسیار زیبا به قلم Derek Chester طراحی شده اند.

در این بازی باید در نقش به شخصی با نام James Chase ایفای نقش کنید و مشغول به پرواز های هوایی خطرناک شوید. در تمامی مراحل بازی Secret Weapons Over Normandy به نیرو های کشور بریتانیا کمک می کنید تا پیروزی جنگ جهانی دوم را با نقشه های پیچیده و دقیق به دست آورند و نامشان در تاریخ ثبت شود. نبرد های هوایی موجود در این بازی، Battlehawks یا همان نبرد عقاب ها نامیده شده و در تاریخ جنگ جهانی دوم نیز وجود خارجی دارد. هم چنین با نابودسازی هواپیما های دشمن و کسب امتیاز نیز می توانید سیستم داخلی هواپیمایتان را Upgrade کنید و با قدرت بیشتری به نبرد با دشمنان بروید. از هواپیما های جنگی که در بازی Secret Weapons Over Normandy استفاده شده اند می توان به XP-55 Ascender, XP-56 Black Bullet Chance-Vought Flying Pancake, the Junkers Ju 390 و the Daimler Benz C اشاره کرد که با تمامی آن ها در طول بازی آشنا خواهید شد. البته از تعداد محدودی از این هواپیما ها می توان در نبرد های خودی استفاده کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 32 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Enigma Rising Tide دانلود بازی کشتی رانی Enigma Rising Tide

Enigma Rising Tide یک بازی جذاب در سبک شبیه ساز کشتی رانی محسوب می شود که شرکت Dreamcatcher Interactive آن را طراحی و منتشر کرده است. داستان بازی مربوط به زمانی می شود که جنگ جهانی دوم به تازگی تمام شده و کشور آلمان برای تسلط خود به بخش عظیمی از اقیانوس اطلس و هم چنین اروپا، دست به حملات شدیدی در برابر کشور هایی هم چون آمریکا زده است. البته اکثریت این حملات در بازی Enigma Rising Tide به صورت دریایی و هوایی انجام می شوند و هیچ حمله زمینی در طول بازی طراحی نشده است. تنها هدف آلمان ها تسلط بر این مکان ها نیست بلکه می خواهند نظام امپریالیسم را به طور کامل از روی زمین محو کنند و نظام خود را در سرتاسر جهان به برتری برسانند.

در ابتدای بازی باید به یکی از سه قدرت دنیا یعنی آرکیا، آلمان و انگلیس در این جنگ بپیوندید و ماموریت هایی را که بر عهده تان قرار گرفته شده اند، با موفقیت و کم ترین تلفات به اتمام برسانید. برای پیروزی در این حملات باید از استراتژی های خوب و مناسبی استفاده کرده و نیرو های نظامی خود را به بهترین نحو هدایت کنید تا در هنگام جنگ به مشکلی بر نخورید. بیشتر حملات بازی Enigma Rising Tide بر اساس واقعیت ساخته شده اند و کاربر را با جنگ های بعد از جنگ جهانی دوم به خوبی آشنا می سازد. در طول بازی علاوه بر کشتی های نظامی می توانید از ناوشکن ها، زیر دریایی ها و کشتی های تجاری نیز کمک بگیرید تا حملات را به خوبی ساماندهی کرده و پیروز میدان نبرد باشید. با وجود این که بازی Enigma Rising Tide در سال 2003 ساخته شده ولی گرافیک بسیار خوبی دارد ولی از لحاظ گیم پلی در حد بسیار بالایی طراحی و برای دوستداران بازی های شبیه ساز (Simulator) عرضه شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 39 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از 60 شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید! در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.

برای کسب موفقیت در بازی باید در شرکت های حمل و نقل استخدام شوید و با جابجایی بار از یک شهر به شهر دیگر درآمد خوبی را به دست آورید. بیشتر کشور هایی که در بازی Euro Truck Simulator 2 به آن ها سفر خواهید کرد، اروپایی بوده و کامیون هایی که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های موجود در بازی با جزئیات کامل طراحی شدند تا حس رانندگی یک کامیون واقعی را به کاربر انتقال دهند. برای بهبود سرعت و هم چنین قدرت تحمل بار کامیونتان باید قطعات آن را به طور دستی تعویض کنید و قطعات جدید از مغازه خریداری نمایید. برای پیدا کردن مسیر در بازی Euro Truck Simulator 2 می توانید از GPS مخصوص کامیون کمک بگیرید و بدون هیچ مشکلی، بار را به نقطه مورد نظرتان برسانید. ماموریت های متععدی در طول بازی وجود دارند که با انجام آن ها، پول و امتیاز بسیار خوبی نسیبتان می شود و به یکی از بهترین رانندگان کامیون در اروپا تبدیل خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی های انلاین که از طریق کامپیوتر بتوان بازی کردوجنگی باشد+ رایگان بدون دانلود بازی باربی+ دانلود بازی جابجایی بار با کامیون اندروید+ بازی های که میشود بازی کرد+ بازی های جنگی و ورزشی+ دانلود نخسه 1-8-2-3 بازی Euro Truck Simulator 2+ بازی باربی پر حجم+ دانلودبازی های ورزشی برای کامپیوتر+ بازی رایگان ورزشی پسرانه+ دآنلود بآزی ورزشی+ دانلود بازی جدید ورزشی+ دانلود بازی شبیه ساز هواپیما جنگی+ دانلود بازی تریلی سواری ایرانی+ بازیهای کامپیوتری که به طور رایگان می شود بازی کرد+ بازیهای رایگان که میشود دانلود+ بازی کامیون سازنده+ بازی هیجانی برای اندروید2 3+ بازی هایی که بتوان در اینترنت رایگان بازی کرد+ بازی موبایل هایی که بتوان بازی کرد+ بازی کردن بازی های ورزشی+
 
محمدرضا بازدید : 12 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اطلاعات بازی :

تاریخ انتشار : ژانویه ۲۰۱۴
امتیاز سافت‌گذر (از ۵٫۰) : ۳٫۰
رده‌بندی سِنّی پیشنهادی سافت‌گذر : ۷ سال به بالا

ویژگی های بازی :
-
تجربه‌ی آشنایی با مکانیک خودرو و تعمیرات متنوع ‌
- دارای ۸ نوع خودرو با ابعاد و کارایی‌های متفاوت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
- بیش از ۱۲۰ گونه تعمیرات میکانیکیِ عمومی و تخصصی خودرو

توضیحات بازی Car Mechanic Simulator 2014

نسخه‌ی ۲۰۱۴ بازی شبیه‌ساز تعمیرات و میکانیک خودرو با رویکردهای متنوع مربوط به انواع خودرو و جزئیاتِ فراوانِ بهبود یافته همراه است. تعمیرات و میکانیک خودرو از جمله مهمترین و البته جذاب‌ترین حرفه‌هایی است که فرا گرفتن و پرداختن به آن برای همگان میسر نیست؛ در این بازی که به نوعی کامل‌ترین شبیه ساز در این زمینه است، یک گاراژ و تعمیرگاه شخصی با امکانات قابل ارتقا در اختیار دارید و در  روندی رو به جلو با پرداختن به میکانیک و تعمیرات خودروهای متنوع (شخصی و غیر شخصی) به عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات مربوطه و بطور کلی آزمون و خطا برای کسب تجربه‌های آتی می‌پردازید.

در این راستا قطعات و وسایل لازم را تهیه کرده همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان پس از توافق با صاحبان خودروها، از قطعات کار کرده استفاده نمود. هشت مدل خودروی مختلف شهری و غیرشهری با بیش از ۱۲۰ گونه تعمیرات مختلف از جمله ترمز، رفع مشکلات گیربُکس، تنظیم فرمان، عیب‌یابی‌های عمومی و تخصصی، رفع ایرادات موتوری، تعویض روغن و بسیاری موارد ریز و درشت دیگر در گیم‌پلی این بازی وجود دارد.

Car Mechanic Simulator 2014 دانلود بازی فوق العاده زیبای مکانیک ماشین

 
محمدرضا بازدید : 10 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی/استراتژیکی
زبان: ENG
حجم فایل: ۲٫۱۲ GB
اطلاعات بازی :
بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag'narok چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. در این بازی بیش از ۳۰ مرحله وجود دارد که در هر کدام از مراحل باید با جادوگران مختلفی بجنگید. از امکانات خوب این بازی می توان به بالا بودن گرافیک، وجود مراحل مختلف، دید مناسب دوربین و تسلط داشتن به تمامی نقاط اشاره نمود.
محمدرضا بازدید : 10 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Metal Slug 3 دانلود بازی سرباز کوچولو Metal Slug 3

Metal Slug 3 جدید ترین نسخه از بازی هیجان انگیز سرباز کوچک برای کامپیوتر بوده که در سال 2014 به دست کمپانی SNK طراحی و عرضه شده است. البته این ورژن از بازی برای اولین بار در سال 2000 برای کنسول های دستی و هم چنین Play Station 1 عرضه شده بود. حال شرکت سازنده برای یاد آوری خاطرات شیرین گذشته و فراهم کردن زمینه برای ساخت نسخه های بعدی، بازی Metal Slug 3 را مخصوص سیستم عامل ویندوز (PC) منتشر کرده است. مهم ترین ویژگی که این نسخه از بازی نسبت به نسخه های گذشته دارد، قابلیت Multiplayer یا همان چند نفره بودن آن است که می توانید با متصل شدن به شبکه جهانی Steam با دوستانتان به صورت گروهی بازی کنید و به جنگ با دشمنان و مخالفان کشورتان بروید.

همان طور که برخی از شما اطلاع دارید، در این بازی باید یکی از 4 شخصیت موجود در بازی را انتخاب و بازی را شروع کنید. از همان ابتدای بازی Metal Slug 3 یک اسلحه معمولی با گلوله های نامحدود در اختیارتان قرار می گیرد و به کمک آن می توانید به سمت دشمنان شلیک کرده و یکایک آن ها را نابود کنید. در طول بازی افرادی کهن سال هستند که به اسارات گرفته شده اند و با آزادی آن ها، امتیاز یا سلاح جدیدی به شما تعلق می گیرد پس باید مراقب باشید تا به سمت آن ها شلیک نکنید. بر روی گرافیک و گیم پلی Metal Slug 3 تغییرات چندانی نسبت به نسخه قدیمی انجام نشده و فقط قابلیت Co-Op به بازی اضافه شده است. سری بازی سرباز کوچک به حدی در میان بازیکنان و کاربران در سرتاسر جهان محبوب بوده که تا کنون برای 9 کنسول و سیستم عامل از جمله PC طراحی شده است. با دریافت این بازی، تجربه ای جدید و متفاوت از جنگ در محیطی دو بعدی و جالب با سلاح های گوناگون خواهید داشت.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 21 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Diner Mania دانلود بازی مدیریت رستوران Diner Mania

Diner Mania یک بازی جدید در سبک مدیریتی و کودکانه است که در سال 2014 میلادی Playway Spolka آن را برای کامپیوتر طراحی و عرضه کرده است. اگر شما نیز از دوستداران شغل رستوردان داری هستید، این بازی می تواند بسیاری از آرزو های شما را در این زمینه و در فضای مجازی برآورده کند. در ابتدای این بازی، یک رستوران کوچک و بدون مشتری در اختیار کاربر قرار داده می شود که باید مدیریت این رستوران را به دست بگیرد و آن را به یکی از بهترین رستوران های شهر و حتی کشور تبدیل کند. برای کسب موفقیت در بازی Diner Mania چندین نکته هائز اهمیت بوده و بدون رعایت آن ها در کارتان با شکست مواجه خواهید شد. یکی از این نکات، مدیریت زمان بوده و تقریبا مهم ترین نکته برای اداره رستوران به بهترین نحو محسوب می شود.

از دیگر نکاتی که می تواند رستورانتان را به یک رستوران پر از مشتری و شلوغ تبدیل کند، رسیدگی به درخواست مشتریان در کم ترین زمان ممکن است. البته در بازی Diner Mania نباید شکل و شمایل کلی رستوران را فراموش کرد. به همین منظور نیز در طول بازی بیش از 100 آیتم مختلف برای خرید وجود دارد که با استفاده از آن ها به بهترین بازده مالی خواهید رسید. به طور کلی در بازی Diner Mania می توانید مدیریت یکی از 4 رستوران های موجود در بازی را به دست بگیرید. این رستوران ها شامل Fast Food, Coffe, Chinese Food و Italian Food می شوند که انتخاب هر یک از این رستوران ها به عهده کاربر گذاشته شده است. مشتریان این رستوران ها نیز با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. برای این که بازی خسته کننده نباشد، در میان مراحل آن Mini Game هایی طراحی شده اند که باعث تنوع بخشیدن به بازی می شوند و هم چنین امتیاز و پولی را نسیب بازیکن می کنند. 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 7 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی NaissanceE برای PC

 

دانلود بازی NaissanceE برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

NaissanceE یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی در طول یک داستان خطی پیش می رود و بازیکن به اکتشاف آزادانه خود می پردازد. در برخی مراحل معماهایی سر راه وجود دارد که برای عبور از مرحله باید آنها را حل کنید. در این بازی باید حس کنجماوری خود را به کار گیرید و حرکات خود را از جمله تنفس و پرش از موانع را به کنترل خود دراورید. در طول مراحل توانایی های جالبی برای عبور از مناطق بحرانی در اختیارتان قرار میگیرد.

در بازی NaissanceE بازیکن به تنهایی وارد یک جهان ناشناخته می شود در صدد کشف اسرار و رموز آن بر می آید تا به شگفتی های آن پی ببرد. معماری و رویداد های اتفاق افتاده در این جهان خیالی منحصربفرد و غافلگیرکننده خواهد بود و شما در یافتن معما ها و اسرار این دنیا تنها خواهید بود. هم اکنون می توانید بازی NaissanceE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 411
  • بازدید کلی : 4,961