loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 9 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی فکری The Room v1.0 برای اندروید

 

دانلود بازی The Room برای اندروید

 

The Room v1.0 یکی از جذابترین و البته ترسناک ترین بازی های سبک فکری و پازل سیستم عامل اندروید میباشد . تنها یک اتاق وجود دارد ، یک اتاق . شما به آن وارد میشوید ولی دیگر راه خروجی وجود ندارد ، تنها شما هستید و یک اتاق . اتفاقات اتاق برای شما تصمیم میگیرد . سرنوشت شما به هوشتان بستگی دارد و تنها کسی که میتواند شما را از این مهلکه نجات دهد خودتان هستید . پس دست به کار شوید ، از یکجا شروع کنید و همزمان با اتاق پیش بروید و هیجان آزاردهنده ای را تجربه کنید !

تمام صحنه ها و تصاویر این بازی به زیبایی طراحی شده اند و جزییات گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . بازی دارای مجموعه ای از سخت ترین و درعین حال ، جالب ترین پازل ها و معماهای فکری و فیزیکی میباشند که واقعا برای گذر از آنها باید فسفر بسوزانید . به هرحال اگر طرفدار بازی های فکری هستید ، این بازی را از دست ندهید . شما میتوانید بازی The Room را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود نمایید .

 

محمدرضا بازدید : 24 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود ماشین حساب مهندسی برای آندروید Casio Scientific Calculator 1.1.13

 

 

دانلود ماشین حساب مهندسی برای آندروید

دانلود Casio Scientific Calculator برای اندروید

 

Casio Scientific Calculator 1.1.13 ماشین حساب مهندسی کاسیو یک نرم افزار بسیار عالی ماشین حساب پیشرفته شرکت کاسیو برای سیستم عامل اندروید است. آیا ماشین حساب خوبی ندارید؟ برایتان سخت است پول یک ماشین حساب پیشرفته را بدهید؟ دوست دارید تمام معادلات را به راحتی حل کنید؟ همه این ها با برنامه ماشین حساب مهندسی اندروید به راحتی و به صورت رایگان حل میشود و شما دارنده ی یکی از پیشرفته ترین ماشین حساب های شرکت معروف Casio میشوید.

نرم افزار ماشین حساب مهندسی کاسیو به راحتی میتواند بیشتر محاسبات پیشرفته ی مهندسی را حل کند و تمام  دکمه ها و شکل ظاهر این نرم افزار آن بر اساس نمونه واقعی طراحی شده است. وقتی شما این نرم افزار را باز میکنید صفحه ی گوشی و یا تبتلتتان به کلی تبدیل به یک ماشین حساب مهندسی میشود و به راحتی میتوانید از آن در هر جا که خواستید استفاده کنید. پس اگر دوست دارید یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته داشته باشید هم اکنون میتوانید نرم افزار Casio Scientific Calculator را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 10 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure برای اندروید

 

Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 در دسته ی بازی های ماجراجویی منتشر شده است و دارای یک فضای شاد و فانتزی میباشد . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، یک کاراکتر اصلی و مرکزی به نام پسر حلزونی وجود دارد که میتوانید از ویژگی های او استفاده کنید و از مراحل مختلف عبور کنید . شما در این بازی  باید با پریدن ، جاخالی دادن ، لیز خوردن و مبارزه با دشمنان زیادی که در سر راه دارید ، آیتم ها را جمع آوری کنید و به هدف خود برسید .

 

اما هدف شما در این بازی چیست ؛ هدف شما این است که به این پسر حلزونی کمک کنید تا پوسته ی صدفی خود را که توسط دشمنان شرور دزدیده شده است ، دوباره بدست بیاورد و بتواند زندگی عادی خود را ادامه دهد . اما در این راه ، شما کار سختی در پیش خواهید داشت و مطمئنا باید چندین ساعت زمان خود را به عبور از مراحل اختصاص دهید تا موفق شوید . شما میتوانید بازی پسر حلزونی Snailboy An Epic Adventure را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

محمدرضا بازدید : 9 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

قران کریم کتاب آسمانی مقدس مسلمانان است که دارای ارزش بسیار بالایی می باشد و چه خوب است که این کتاب را همیشه همراه خود داشته باشیم و روی تلفن همراهمان نصب کنیم تا بخوانیمش و از آن پیروی کنیم. نرم افزار قرآن «مبین» شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسی و ترجمه تفسیر روایی البرهان ارائه گردیده است. از ویژگی های این نرم افزار امکان قرائت کامل ترتیل قرآن کریم است که برای اجرای قرائت در این نرم افزار لازم است فایل صوتی مخصوص اندروید «COM.MOBINMOBILE.QURAN» را دریافت نمایید و در قسمت ANDROID/DATA/ کپی کنید.
سایر ویژگی های نرم افزار موبایلی قرآن مبین:
امکان جستجو
امکان نشانه گذاری متعدد
انتخاب اندازه قلم
دسترسی به جزء مورد نظر
دستیابی به آخرین مطالعه
نمایش میزان قرائت شده و باقی مانده از جزء

 نرم افزار قرآنی مبین مخصوص اندروید + صوت

محمدرضا بازدید : 34 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

این برنامه تنها برنامه رسمی و رایگان برای نمایش اسناد آفیس برای گوشی می باشد. این نرم افزار کاربردی کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و با هر نوع دستگاه اندرویدی با صفحه کوچک و یا صفحه بزرگ مانند تبلت سازگار است. با این برنامه شما می توانید تمامی اسناد مجموعه آفیس را به راحتی باز کرده و با امکانات پیشرفته روی آن ویرایش انجام دهید. این نرم افزار امکان کار با فایل های pdf را نیز فراهم کرده است.

دانلود برنامه kingsoft office برای اندروید – نرم افزار آفیس در موبایل

 

محمدرضا بازدید : 9 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

هم اکنون تقویم سال ۹۳ ویژه اندروید! تا قبل از آغاز سال ۹۳ ، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می شوید که با لمس آن می توانید وارد برنامه شوید.پس از ورود به سال ۹۳ ، با اجرای برنامه، به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند.(برای تماشای این قابلیت می توانید به صورت دستی تقویم دستگاه خود را به سال ۹۳ هدایت کنید). همچنین می توانید با فلش های بالای صفحه در بین ماه های سال (۱۳۹۳) پیمایش نمایید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه ی صفحه ، می توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال ۱۳۹۳ شمسی می باشد.

هم اکنون تقویم سال 93 ویژه اندروید! تا قبل از آغاز سال 93 ، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می شوید که با لمس آن می توانید وارد برنامه شوید.پس از ورود به سال 93 ، با اجرای برنامه، به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند.(برای تماشای این قابلیت می توانید به صورت دستی تقویم دستگاه خود را به سال 93 هدایت کنید). همچنین می توانید با فلش های بالای صفحه در بین ماه های سال (1393) پیمایش نمایید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه ی صفحه ، می توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال 1393 شمسی می باشد.

محمدرضا بازدید : 11 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

دیکشنری سخنگو آفلاین و دوسویه فارسی و انگلیسی(Milad Dictionary)

مشخصات دیکشنری:
- مخصوص سیستم عامل آندروید ۲٫۱ به بالا
- امکان تلفظ لغات انگلیسی
- امکان جستجو به صورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) در دیکشنری.
- نصب دیتابیس اصلی روی SD Card یا حافظه خارجی تلفن همراه
- دارای دیکشنری شخصی (با امکان دریافت فایل پشتیبان)
- امکان کپی از بخش یا تمام متن معنی با کلیک بر روی معنی لغت
- تلفظ متن دلخواه کاربر
در دیتابیس اصلی دیکشنری بیش از ۳۶۰ هزار لغت موجود است.تمام جستجوی لغات در این  نرم افزار بصورت آفلاین می باشد و فایل دیتای برنامه بر روی مموری خارجی تلفن همراه نصب می شود.
یکی از قابلیت های این دیکشنری تلفظ لغات انگلیسی موجود در نرم افزار است. قسمتی از این نرم افزار شامل “دیکشنری شخصی” می باشد.کاربر می تواند لغاتی را به دلخواه و یا کاربر شخصی خود وارد “دیکشنری شخصی” برنامه سازد.
از دیگر مزایای این دیکشنری ، امکان پشتیبان گیری (Back UP) از دیکشنری شخصی می باشد. در قسمت دیکشنری شخصی ، کاربر برای هر لغت (فارسی یا انگلیسی) حداکثر ۱۰ مترادف می تواند قرار دهد.
هنگام استفاده از دیکشنری اصلی ، نرم افزار به صورت هم زمان لغت تایپ شده را در دیکشنری اصلی و شخصی جستجو می کند. امکان تلفظ لغات در دیکشنری شخصی برنامه نیز فعال است.به این صورت که اگر کاربر لغات انگلیسی در این قسمت قرار دهد ، هنگام جستجو امکان تلفظ برای این لغات نیز قرار داده شده است.
معانی لغات در دیکشنری اصلی برنامه در زمینه های مختلف نظیر (علوم مهندسی ، کامپیوتر ، عمران ، معماری ، شیمی ، نجوم ، روانشناسی ، بازرگانی ، ورزش ، علوم نظامی و …) می باشد. در قسمتی از برنامه امکان تلفظ متن تایپ شده توسط کاربر نیز وجود دارد.
دیکشنری سخنگو میلاد ویژه اندروید
محمدرضا بازدید : 26 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

با BSPlayer v1.14.167 برنامه قادر خواهید بود که تمام فایل های تصویری و صوتی را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید. همچنین بی اس پلیر قابلیت نمایش ویدئوهای زیرنویس دار را داراست که زیرنویس های فارسی را نیز با بهترین وضوح ممکن نمایش می دهد.

 برخی از ویژگی های BSPlayer v1.14.167:
* نداشتن هیچ گونه تبلیغات
* پشتیبانی از فرمت های ویدئویی و صوتی AVI ، DivX ، FLV ، MKV ، MOV ، MPG ، MTS ، MP4 ، M4V ، RMVB ، WMV ، ۳GP و MP3
* پشتیبانی از لیست پخش و حالت های مختلف پخش
* پشتیبانی از هدست های صوتی و صفحه کلید بلوتوث خارجی
* امکان قفل صفحه نمایش برای جلوگیری از تغییرات تصادفی (قفل کودک)
* پخش فایل ها به طور مستقیم از فایل های RAR فشرده شده
* پخش تمام زیرنویس ها با کیفیت عالی (ssa/ass ، srt ، sub)
* امکان جست و جوی خودکار زیرنویس فیلم ها
* امکان تنظیم سرعت پخش ویدئوها
bsplayer-android
 
 
محمدرضا بازدید : 8 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار غررالحکم برای موبایل جاوا و آندروید

 

دانلود نرم افزار غررالحکم برای موبایل جاوا و آندروید

مجموعه ارزشمندی از احادیث گرانقدر امام علی (ع)

 

غررالحکم  مجموعه مفید و ارزشمندی از سخنان پربار امام علی (ع) می باشد که برای سیستم عامل های موبایل عرضه شده است. برنامه غررالحکم شامل بیش از ۱۱ هزار حدیث از امام علی (ع) میباشد. این برنامه کاملا فارسی و ساخت برنامه نویسان ایرانی میباشد و دارای ویژگی های متعددی از جمله:

گرافیک بسیار زیبا و کارپسند, دسته بندی احادیث, قابلیت جستجوی آسان در بین احادیث و متون, قابلیت ارسال احادیث و یا کپی کردن آن, متن عربی و فارسی احادیث و … میباشد, هم اکنون می توانید نرم افزار غررالحکم را برای سیستم عامل های موبایل آندروید و جاوا از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

pou android بازی زیبای Pou 1.4.26   اندروید

 

محمدرضا بازدید : 7 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Fairy Kingdom HD دانلود بازی Fairy Kingdom HD   اندروید

Fairy Kingdom HD عنوان یک بازی جالب و سرگرم کننده با سبکی استراتژیک و مدیریتی است که کمپانی Game Garden برای اندروید منتشر کرده است. در این بازی باید امپراطوری خود را بسازید و از آن در مقابل دشمنان و خطرات بسیاری که در طول بازی تهدیدتان می کنند، مراقبت کنید. ساختمان های مورد نیاز را بنا کنید و جمعیتتان را افزایش دهید تا صحاب یک امپراطوری بزرگ شوید. برای دفاع از سرزمینتان، از قهرمانان و نیرو های زبر دست کمک بگیرید و آموزش های لازم را به آن ها از لحاظ نظامی بدهید. در بازی Fairy Kingdom HD هم چنین می توانید سرزمین های جدید و فراموش شده را کشف کنید و به همین روش کشورتان را گسترش دهید. البته ممکن است افرادی در این نوع سرزمین ها مانع از پیشرویتان شوند.

این بازی دارای بیش از 250 ماموریت یا همان Quest بوده که در قالب ده ها مرحله آن ها را تجربه خواهید کرد. برای کسب موفقیت های بیشتر از لحاظ نظامی در بازی Fairy Kingdom HD می توانید یکی از 7 قهرمان موجود در بازی را به فهرمان خود در آورید و از او در جنگ های پیش رویتان استفاده کنید. تعدادی از این شخصیت ها زن و تعدادی نیز مرد هستند و انتخاب یکی از آن ها کاملا اختیاری است. این قهرمان علاوه بر این که در جنگ ها به یارانتان کمک می کند، استراتژی های بسیار مناسبی نیز در اختیارتان قرار می دهد تا با انتخاب یکی از آن ها، نبرد خوبی داشته باشید. نقشه و جهان کلی بازی Fairy Kingdom HD بسیار بزرگ بوده و چندین روز و حتی چندین ماه طول می کشد تا تمامی آن را بشناسید و بخشی از این سرزمین ها را به تصرف خود در آورید. توجه داشته باشید که عدالت و ارائه امکانات رفاهی برای مردم نیز از جمله وظایفتان در طول بازی به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.9/5 (171 votes cast)
محمدرضا بازدید : 32 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 33 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 5 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 447
  • بازدید کلی : 4,997