loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 9 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)



موضوع : اجتماعی
فرمت : avi
حجم : ۶۱۵ مگابایت
مدت زمان: ۹۰ دقیقه
محصول : ایران
سال ساخت : ۱۳۹۰
کارگردان : کیوان علی محمدی ، کیوان بندکار
بازیگران : نیکی کریمی ، محمدرضا فروتن ، ستاره اسکندری ، نگار جواهریان ، حمیدرضا پگاه ، لادن طباطبایی ، بهنوش بختیاری ، خاطره اسدی ، فرزان اطهری ، فلامک جنیدی و با حضور حامد بهداد
خلاصه داستان : داستان از چند بخش تشکیل شده است که به اختصار آنها را معرفی می کنم : اولی مربوط به دختری به نام فوژان ( مهناز افشار ) است که به طراحی لباس اشتغال دارد. او در خیال خودش فکر می کند که پسرعمه اش عاشق اوست و همین روزهاست که پا پیش بگذارد اما ناگهان سر و کله فردی به نام بابک ( حمیدرضا پگاه ) پیدا می شود که ادعا می کند عاشق فوژان است .
 دومی درباره زنی به نام مرجان ( نیکی کریمی ) است که دوران بارداری خود را پشت سر می گذارد. او زندگی خوب و آرامی دارد اما با ورود همسر سابقش ( شاهرخ فروتنیان ) به زندگی او و اذیت و آزار وی ، آسایش از وی روی بر می گرداند. این در حالی است که مرجان به تازگی متوجه شده که همسر کنونی اش ( پارسا پیروزفر ) هم کمی خرده شیشه دارد .
 داستان سوم درباره زندگی بازیگری به نام حوراء ( مهتاب کرامتی ) است که خودش هم نمی داند چه کار دارد می کند!. او از طرفی به شدت در حال نزدیک شدن به نقشی است که قرار است بازی کند و از طرفی باید حواسش به همبازی اش در فیلم ( محمدرضا فروتن ) هم باشد که به شدت عاشق اوست.
 و بالاخره داستان چهارم که مربوط به نقاش نسبتاً کهنسالی به نام سیاوش ( حامد بهداد ) است که هنوز در توهم عشقش به همسرش ( رویا جاوید نیا ) باقی مانده و همین فکر و خیال برایش گران تمام می شود
.

محمدرضا بازدید : 34 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)




موضوع : اجتماعی
فرمت :  mp4
حجم :۳۷۳مگابایت
مدت زمان: ۹۰ دقیقه
محصول : ایران
سال ساخت : ۱۳۹۲
کارگردان : آرمین و آبتین حشمتی
بازیگران : حمید لولایی، نصرالله رادش، حسن صاحب ابرقانی، کیانوش گرامی، کامران فیوضات، کریم قربانی، بهزاد رحیم خانی، سمانه جلالی و مجتبی.طهمورث
خلاصه داستان :فرار از کمپ” در قسمت سوم و بعد از گذراندن فراز و نشیب های بسیار راه جدیدی را برای بازپروری معتادان پیدا می کند تا بلکه بتواند از این راه موفق شود اما . .

 

محمدرضا بازدید : 14 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)



کارگردان : مهدی گلستانه | تهیه کننده : حسن فرح بخش ، عبدالله علیخانی | ژانر : اجتماعی
سال تولید : 1392 | مدت زمان : 90 دقیقه | فرمت : MP4 | حجم : 340 مگابایت


خلاصه داستان :
منصور (امیر حسین آرمان) که برای کار کردن به تهران آمده تصادفا با نادر (پژمان بازغی ) و سامان ( مجید صالحی ) که در کار توزیع داروهای غیر قانونی هستند آشنا میشود و ناگهان.خود را در دادگاه و به جرمی که مرتکب نشده است میبیند و …
بازیگران :
آتیلا پسیانی ، پژمان بازغی ، سحر قریشی ، مجید صالحی ، امیرحسین آرمان ، مصطفی طاری

 

محمدرضا بازدید : 11 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود کلیپ مستند آندره پیرلو

 

دانلود مستند دوران فوتبالی آندره پیرلو

Andrea Pirlo The Architect

.:: کیفیت عالی ۷۲۰p ::.

 

در این کلیپ بسیار زیبا لحظات متفاوتی از دوران بازی آندره پیرلو اسطوره تمام نشدنی و معمار تیم ملی ایتالیا به نمایش گذاشته میشود, پیرلو که در طی سال های دراز همواره در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا ایفای نقش کرده و به جرئت به عنوان بهترین بازیکن این تیم از آن یاد می شود, هم اکنون در تیم یوونتوس به سر میبرد. در این کلیپ مهیج لحظات حضور پیرلو در عرصه باشگاهی و ملی و قهرمانی های کسب شده توسط این بازیکن به همراه تیم ملی ایتالیا نمایش داده میشود, هم اکنون می توانید کلیپ مستند آندره پیرلو را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 33 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود انیمیشن حیات وحش   گرازها

 

دانلود انیمیشن حیات وحش – گرازها

| قسمت چهاردهم |

 

ژانر: انیمیشن | کوتاه | کمدی
فرمت : MKV
حجم: ۱۶ MB
زبان: فارسی

کیفیت: خوب
محصول ایران
کارگردان: علی درخشی
گوینده متن : محمد رضا علیمردانی

 

امروز کلیپ کارتونی و انیمیشن کوتاه فوق العاده خنده دار و طنز ایرانی حیات وحش  رو برای شما آماده دانلود کردیم. در این قسمت از انیمیشن حیات وحش نحوه زندگی گرازها به صورت کمدی بسیار خنده دار با دوبله عالی به تصویر کشیده است.

انیمیشن حیات وحش (انقراض) ساخته شرکت نسل اندیشه ی سبز می باشد. انیمیشن حیات وحش سبکی شبیه راز بقا داره با این تفاوت که در اینجا با موجودات عجیب و غریب و دوست داشتنی روبرو هستید. اگر شما هم عاشق انیمیشن حیات وحش هستید فرصت دانلود انیمیشن حیات وحش گرازها را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

محمدرضا بازدید : 14 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود nVIDIA GeForce Drivers 334.89   درایور کارت گرافیک انویدیا

 

دانلود nVIDIA GeForce Drivers

دانلود درایور کارت گرافیک nVIDIA انویدیا

 

nVIDIA GeForce Drivers 334.89 اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کینم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما از آخرین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود استفاده نمایند . همچنین برای مشاهده ی فیلم های ۳ بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید درایور nVIDIA GeForce Drivers – درایور انویدیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 98 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ ، تواشیح ، مداحی و مناجات علی فانی

 

دانلود آهنگ ، تواشیح ، مداحی و مناجات علی فانی

 آلبوم و آهنگ های جدید علی فانی

 

علی فانی یکی از خواننده های موفق در زمینه آهنگ های مذهبی می باشد. به همین دلیل مجموعه آهنگ های علی فانی را آماده دانلود کردیم. ماه شعبان در شمار شریف‌ترین ایّام سال قرار دارد که نه تنها خود شریف است، بلکه بستر ولادت ولیّ مطلق الهی، حضرت بقیة الله (ع) نیز می باشد . چه زیباست ، در چنین ماهی به آهنگ ، تواشیح ، مداحی و مناجات های زیبا از علی فانی گوش فردا دهیم تا همچون فرشتگان ، شعبان را شاد بگذرانیم . شما هم اکنون می توانید  آهنگ ، تواشیح ، مداحی و مناجات از علی فانی را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

نوای غریبونه به مطلب اضافه شد …

نوای ای طبیب ما به مطلب اضافه شد …

نوای کوی تو به مطلب اضافه شد …

سرود غدیریه به مطلب اضافه شد …

 

محمدرضا بازدید : 21 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود انیمیشن Turbo 2013   انیمشن توربو

 دانلود انیمیشن Turbo 2013

دانلود انیمیشن توربو با زیرنویس فارسی

کیفیت ۷۲۰p web-dl

 

نام انگلیسی : انیمیشن Turbo 2013

نام فارسی : انیمیشن توربو
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۹۵ دقیقه
حجم : ۶۷۱ مگابایت
کیفیت :  ۷۲۰p web-dl – ( خوب )
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی :  دارد

 

خلاصه ی داستان انیمیشن Turbo 2013 :  یک حلزون که در باغچه‌ است  آرزو دارد روزی تبدیل به یک شرکت کننده در  مسابقات سرعت شود . که در این راه با کش و قوس های فراوان رو به رو می شود …

 

محمدرضا بازدید : 62 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 2013   Cloudy with a Chance of Meatballs 2

 

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ ۲۰۱۳ با کیفیت عالی ۷۲۰p

دانلود انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs ۲ – ۲۰۱۳

 

نام انگلیسی : انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2

نام فارسی انیمیشن : ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۸۷ دقیقه
حجم : ۷۸۰ مگابایت
کیفیت : عالی ۷۲۰p
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد

 

خلاصه داستان انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2 :  فلینت که در یک شرکت متشکل از بهترین مخترعان است مشغول به کار است اما به او خبر می رسد که دستگاهش هنوز از کار نیفتاده و در حال ساختن غذاهایی به شکل حیوانات است ، پس او دست به کار شده تا با دوستانش به طرف  …

محمدرضا بازدید : 26 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Avengers Assemble 2013   فصل اول

 

دانلود انیمیشن Avengers Assemble 2013

| انیمیشن تا قسمت پنجم به پست اضافه شد … |

| زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد … |

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble 2013
ژانر: انیمیشن | اکشن
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: هر قسمت ۱۶۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p

 

Avengers Assemble امروز یکی دیگر از سری انیمیشن های سریالی محبوب با نام انیمیشن Avengers Assemble گردآوری انتقام جویان را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. حتما شما با نام فیلم زیبای Avengers و شخصیت های محبوب داستان های مصور (کمیک) این فیلم آشنایی دارید . اینبار این شخیت قهرمان (هالک , ثور ,مردآهنی ,کاپیتان آمریکا و…) در قالب یک انمیشن سریالی بازگشته است .

داستان انیمیشن Avengers Assemble درباره ی شخصیت این مجموعه می باشد . Falcon به عنوان شخص اول می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش نجات می دهد و … . پس اگر شما هم از علاقه مندان به شخصت های کمپانی Marvel هستید هم اکنون میتوانید انیمیشن Avengers Assemble را با لینک مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 623
  • بازدید کلی : 5,173