loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 13 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده بلک باکس

Resident Evil 6 - BlackBox Repack

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.

محمدرضا بازدید : 21 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

محمدرضا بازدید : 12 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

محمدرضا بازدید : 12 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

(نسخه اختصاصی سرزمین دانلود)

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

محمدرضا بازدید : 8 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

 


کلیپی که امروز آماده کرده‌ایم حاوی صحنه‌هایی بسیار زیبا از جانفشانی‌ها و دلاوری‌های اصحاب رضی الله عنهم در جنگهای صدر اسلام است. این صحنه‌ها همراه با تلاوت دلنشین آیات 21 تا 27 سوره مبارکه احزاب با صدای شیخ محمّد اللحیدان می‌باشد. سایت نوردانلود این کلیپ زیبا را با کیفیت

محمدرضا بازدید : 12 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)



{C7D143E7-E5E5-4CAD-9F8B-60F64AF45AE9}
شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد.

محمدرضا بازدید : 12 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود آلبوم جدید امین حبیبی با نام وقتی به تو فکر میکنم

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام وقتی به تو فکر میکنم با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات : امین حبیبی
تنظیم : امین حبیبی ، نیما وارسته ، شهاب اکبری ، رضا تاجبخش
میکس و مسترینگ : امین حبیبی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمدرضا بازدید : 7 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت بیست و یکم به پست اضافه شد|

|قسمت ۲۶ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

محمدرضا بازدید : 13 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Frozen BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

|نسخه بلوری اوریجینال SPARKS Bluray 720p- SPARKS Bluray 1080p به پست اضافه شد|

 

Frozen 2013 cover small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

ام انیمیشن: Frozen – یخ زده

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: آنای نترس و خوشبین داستان ما با کریستوف در یک سفر رویایی همراه می شود، با شرایطی مثل شرایط سرما و بوران اورست مواجه می شود و یک آدم برفی خنده دار با نام اولاف نیز در داستان می باشد که به دنبال خواهر آنا با نام السا می گردند. کسی که در تله ی پادشاه در زمستانی ابدی جاویدان شده و …

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 409
  • بازدید کلی : 4,959