loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 29 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.9/5 (171 votes cast)
محمدرضا بازدید : 32 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 33 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 5 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

محمدرضا بازدید : 10 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

فیلم مقلد شیطان با کیفیت عالی DVD

درخواستی کاربران

دانلود فیلم مقلد شیطان

دانلود فیلم مقلد شیطان با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : ۷۴۳ مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۸۹

کارگردان : افشین صادقی

بازیگران : کامبیز دیرباز ، اصغر همت ، شقایق فراهانی ، سیروس ابراهیم‌زاده ، ساره بیات ، امید زندگانی ، شیوا خنیاگر ، نسرین صداقت ، غزاله نظریان ،علی‌اصغر طبسی

خلاصه داستان : تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست. اما در این میان یک افسر پلیس جوان نسبت به اعمال خلاف قانون مدیر بازرگانی مشکوک می شود. جمشید سیف قصد دارد پلیس جوان را نیز به همان شیوه در اختیار بگیرد، اما…

محمدرضا بازدید : 14 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)


فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم

دانلود فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv , mp4

حجم : ۵۷۰ , ۳۷۴ مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : محمد هادی کریمی

بازیگران : هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی، مهدی احمدی، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیر حسین آرمان، خاطره اسدی، ساعد سهیلی، احمد ساعتچیان، شهرزاد کمال زاده، شیما نیک پور، فرهاد بشارتی، ملیسا مهربان، الناز بهمن زاده، معصومه قاسمی و با معرفی امید عشیری

خلاصه داستان : با مرگ مرموز شهرزاد، لیلا و آزاده، تولد فرزندی که مینو در رحم دارد به مشکل بر می خورد، او در جستجوی پناهگاهی امن برای به دنیا آوردن فرزندش است اما یک محفل شش تایی در پی سقط این کودک، تا اینکه ….

توضیحات و اخبار این اثر :   “بشارت به یک شهروند هزاره سوم” از رنج‌های بیشمار امروز آدمیان می‌گوید، از رنج جهل که بزرگترین رنج‌هاست، بی‌اعتمادی نسبت به خود، دیگران و حتی خدا، رنج حفظ پست و مقام به هر قیمتی، رنج حضور دختران افسرده جوانی که خود را در دنیایی سیاه و تیره رها شده می‌بینند و جدا افتاده و پناه می‌برند به شری که سیاه‌تر از همه‌ی شرها باشد و پلیدتر، قربانیان روابطی که در همه جای دنیا سعی در اعمال ضوابط و کنترل بر آن است و هنوز اینجا عنان گسیخته…

محمدرضا بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

دانشنامه و دایرة المعارف Encarta که ساخت کمپانی مایکروسافت می باشد، با دارا بودن اطلاعات کامل در مورد موضوعات مختلف به عنوان اولین انتخاب دانش آموزان و دانشجویان برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازشان تبدیل گردیده است. حالا این ابزار بسیار قدرتمند را می توانبد در گوشی موبایل خود داشته باشید.

محمدرضا بازدید : 28 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

اغلب دارندگان گوشی های موبایل، از نرم افزاری که در خود گوشی برای پخش آهنگ تعبیه شده است راضی نیستند. یکی از مشکلات برخی از این نرم افزار ها این است که نمی توانند آهنگ های موجود در یک فولدر را پخش کنند و باید در آنها یک Play List ایجاد کرد. رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی در این نرم افزار ها مشکل است. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند تا یک نرم افزار خوب برای پخش آهنگ در گوشی خود داشته باشند.

نرم افزار  Maji Player ، یکی از جدیدترین و بهترین نرم افزار ها برای پخش آهنگ و فیلم در گوشی موبایل است. این نرم افزار می تواند فایل های موسیقی مثل MP3 و سایر فرمت ها را با کیفیت مناسب پخش کند.

محمدرضا بازدید : 12 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

\"\"

 

 

نرم افزار موبایل باد صبا، یک تقویم هجری شمسی و هجری قمری برای موبایل های اندروید و جاوا می باشد که به تازگی نسخه 3.1 آن منتشر گردیده است.

در این مطلب، نسخه مخصوص جاوا برای این نرم افزار آماده شده و قابل دانلود است.

 

نرم افزار موبایل باد صبا، علاوه بر اینکه یک تقویم کامل شمسی و قمری است، اوقات شرعی را نیز برای تمام شهرهای ایران نمایش می دهد. همچنین هنگام رسیدن وقت نماز، به صورت خودکار اذان پخش می کند تا نماز اول وقت را از دست ندهید.

 

این نرم افزار، توسط موسسه موج همراه نور تولید شده و به صورت رایگان منتشر گردیده است.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 4,994