loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 12 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 Download New Album Hamid Hami a moment Love

 سه ترک جهت معرفی قرار داده شده است. 

برای حمایت از آثار این هنرمند این مجموعه را از مراکز فرهنگی تهیه نمایید.


دانلود آلبوم جدید حامی

 

  01 Yek Lahze Ashegh Sho.mp3 

02 Marde Khiabani.mp3 

Taghvim.mp3 03

محمدرضا بازدید : 65 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید چارتار به نام باران تویی

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای چارتار به نام باران تویی با بالا ترین کیفیت

با حضور مهناز افشار ، به همراه تمامی کاورهای آلبوم

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمدرضا بازدید : 8 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Fairy Kingdom HD دانلود بازی Fairy Kingdom HD   اندروید

Fairy Kingdom HD عنوان یک بازی جالب و سرگرم کننده با سبکی استراتژیک و مدیریتی است که کمپانی Game Garden برای اندروید منتشر کرده است. در این بازی باید امپراطوری خود را بسازید و از آن در مقابل دشمنان و خطرات بسیاری که در طول بازی تهدیدتان می کنند، مراقبت کنید. ساختمان های مورد نیاز را بنا کنید و جمعیتتان را افزایش دهید تا صحاب یک امپراطوری بزرگ شوید. برای دفاع از سرزمینتان، از قهرمانان و نیرو های زبر دست کمک بگیرید و آموزش های لازم را به آن ها از لحاظ نظامی بدهید. در بازی Fairy Kingdom HD هم چنین می توانید سرزمین های جدید و فراموش شده را کشف کنید و به همین روش کشورتان را گسترش دهید. البته ممکن است افرادی در این نوع سرزمین ها مانع از پیشرویتان شوند.

این بازی دارای بیش از 250 ماموریت یا همان Quest بوده که در قالب ده ها مرحله آن ها را تجربه خواهید کرد. برای کسب موفقیت های بیشتر از لحاظ نظامی در بازی Fairy Kingdom HD می توانید یکی از 7 قهرمان موجود در بازی را به فهرمان خود در آورید و از او در جنگ های پیش رویتان استفاده کنید. تعدادی از این شخصیت ها زن و تعدادی نیز مرد هستند و انتخاب یکی از آن ها کاملا اختیاری است. این قهرمان علاوه بر این که در جنگ ها به یارانتان کمک می کند، استراتژی های بسیار مناسبی نیز در اختیارتان قرار می دهد تا با انتخاب یکی از آن ها، نبرد خوبی داشته باشید. نقشه و جهان کلی بازی Fairy Kingdom HD بسیار بزرگ بوده و چندین روز و حتی چندین ماه طول می کشد تا تمامی آن را بشناسید و بخشی از این سرزمین ها را به تصرف خود در آورید. توجه داشته باشید که عدالت و ارائه امکانات رفاهی برای مردم نیز از جمله وظایفتان در طول بازی به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Metal Slug 3 دانلود بازی سرباز کوچولو Metal Slug 3

Metal Slug 3 جدید ترین نسخه از بازی هیجان انگیز سرباز کوچک برای کامپیوتر بوده که در سال 2014 به دست کمپانی SNK طراحی و عرضه شده است. البته این ورژن از بازی برای اولین بار در سال 2000 برای کنسول های دستی و هم چنین Play Station 1 عرضه شده بود. حال شرکت سازنده برای یاد آوری خاطرات شیرین گذشته و فراهم کردن زمینه برای ساخت نسخه های بعدی، بازی Metal Slug 3 را مخصوص سیستم عامل ویندوز (PC) منتشر کرده است. مهم ترین ویژگی که این نسخه از بازی نسبت به نسخه های گذشته دارد، قابلیت Multiplayer یا همان چند نفره بودن آن است که می توانید با متصل شدن به شبکه جهانی Steam با دوستانتان به صورت گروهی بازی کنید و به جنگ با دشمنان و مخالفان کشورتان بروید.

همان طور که برخی از شما اطلاع دارید، در این بازی باید یکی از 4 شخصیت موجود در بازی را انتخاب و بازی را شروع کنید. از همان ابتدای بازی Metal Slug 3 یک اسلحه معمولی با گلوله های نامحدود در اختیارتان قرار می گیرد و به کمک آن می توانید به سمت دشمنان شلیک کرده و یکایک آن ها را نابود کنید. در طول بازی افرادی کهن سال هستند که به اسارات گرفته شده اند و با آزادی آن ها، امتیاز یا سلاح جدیدی به شما تعلق می گیرد پس باید مراقب باشید تا به سمت آن ها شلیک نکنید. بر روی گرافیک و گیم پلی Metal Slug 3 تغییرات چندانی نسبت به نسخه قدیمی انجام نشده و فقط قابلیت Co-Op به بازی اضافه شده است. سری بازی سرباز کوچک به حدی در میان بازیکنان و کاربران در سرتاسر جهان محبوب بوده که تا کنون برای 9 کنسول و سیستم عامل از جمله PC طراحی شده است. با دریافت این بازی، تجربه ای جدید و متفاوت از جنگ در محیطی دو بعدی و جالب با سلاح های گوناگون خواهید داشت.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 21 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Diner Mania دانلود بازی مدیریت رستوران Diner Mania

Diner Mania یک بازی جدید در سبک مدیریتی و کودکانه است که در سال 2014 میلادی Playway Spolka آن را برای کامپیوتر طراحی و عرضه کرده است. اگر شما نیز از دوستداران شغل رستوردان داری هستید، این بازی می تواند بسیاری از آرزو های شما را در این زمینه و در فضای مجازی برآورده کند. در ابتدای این بازی، یک رستوران کوچک و بدون مشتری در اختیار کاربر قرار داده می شود که باید مدیریت این رستوران را به دست بگیرد و آن را به یکی از بهترین رستوران های شهر و حتی کشور تبدیل کند. برای کسب موفقیت در بازی Diner Mania چندین نکته هائز اهمیت بوده و بدون رعایت آن ها در کارتان با شکست مواجه خواهید شد. یکی از این نکات، مدیریت زمان بوده و تقریبا مهم ترین نکته برای اداره رستوران به بهترین نحو محسوب می شود.

از دیگر نکاتی که می تواند رستورانتان را به یک رستوران پر از مشتری و شلوغ تبدیل کند، رسیدگی به درخواست مشتریان در کم ترین زمان ممکن است. البته در بازی Diner Mania نباید شکل و شمایل کلی رستوران را فراموش کرد. به همین منظور نیز در طول بازی بیش از 100 آیتم مختلف برای خرید وجود دارد که با استفاده از آن ها به بهترین بازده مالی خواهید رسید. به طور کلی در بازی Diner Mania می توانید مدیریت یکی از 4 رستوران های موجود در بازی را به دست بگیرید. این رستوران ها شامل Fast Food, Coffe, Chinese Food و Italian Food می شوند که انتخاب هر یک از این رستوران ها به عهده کاربر گذاشته شده است. مشتریان این رستوران ها نیز با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. برای این که بازی خسته کننده نباشد، در میان مراحل آن Mini Game هایی طراحی شده اند که باعث تنوع بخشیدن به بازی می شوند و هم چنین امتیاز و پولی را نسیب بازیکن می کنند. 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 10 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

نرم افزار Kaspersky Mobile Security ، امنیت گوشی موبایل شما را تضمین خواهد کرد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات یک آنتی ویروس خوب را دارد، گوشی شما را در برابر سرقت اطلاعات و دسترسی های غیر مجاز نیز محافظت خواهد کرد. حتی می تواند به عنوان یک فایروال در برابر تماس ها و SMS های ناخواسته عمل کند.

محمدرضا بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

نرم افزار AutoProfiles می تواند وضعیت پروفایل گوشی شما را بر طربق برنامه ای که به آن می دهید به صورت اتوماتیک تغییر دهد. مثلا در یک یک ساعت خاص در طول شبانه روز، یا با یک برنامه روزانه یا هفتگی.

محمدرضا بازدید : 27 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار لیست سیاه برای موبایل (سیمبین) - Black List Pro

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

وجود یک نرم افزار لیست سیاه یا همان Black List در هر گوشی موبایل ضروری است. توسط نرم افزار Black List Pro شما می توانید یک لیست از شماره های مورد نظر خود ایجاد کنید تا گوشی شما هیچ SMS یا تماسی از آنها دریافت نکند.

محمدرضا بازدید : 8 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی NaissanceE برای PC

 

دانلود بازی NaissanceE برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

NaissanceE یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی در طول یک داستان خطی پیش می رود و بازیکن به اکتشاف آزادانه خود می پردازد. در برخی مراحل معماهایی سر راه وجود دارد که برای عبور از مرحله باید آنها را حل کنید. در این بازی باید حس کنجماوری خود را به کار گیرید و حرکات خود را از جمله تنفس و پرش از موانع را به کنترل خود دراورید. در طول مراحل توانایی های جالبی برای عبور از مناطق بحرانی در اختیارتان قرار میگیرد.

در بازی NaissanceE بازیکن به تنهایی وارد یک جهان ناشناخته می شود در صدد کشف اسرار و رموز آن بر می آید تا به شگفتی های آن پی ببرد. معماری و رویداد های اتفاق افتاده در این جهان خیالی منحصربفرد و غافلگیرکننده خواهد بود و شما در یافتن معما ها و اسرار این دنیا تنها خواهید بود. هم اکنون می توانید بازی NaissanceE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 606
  • بازدید کلی : 5,156