loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 9 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی فکری The Room v1.0 برای اندروید

 

دانلود بازی The Room برای اندروید

 

The Room v1.0 یکی از جذابترین و البته ترسناک ترین بازی های سبک فکری و پازل سیستم عامل اندروید میباشد . تنها یک اتاق وجود دارد ، یک اتاق . شما به آن وارد میشوید ولی دیگر راه خروجی وجود ندارد ، تنها شما هستید و یک اتاق . اتفاقات اتاق برای شما تصمیم میگیرد . سرنوشت شما به هوشتان بستگی دارد و تنها کسی که میتواند شما را از این مهلکه نجات دهد خودتان هستید . پس دست به کار شوید ، از یکجا شروع کنید و همزمان با اتاق پیش بروید و هیجان آزاردهنده ای را تجربه کنید !

تمام صحنه ها و تصاویر این بازی به زیبایی طراحی شده اند و جزییات گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . بازی دارای مجموعه ای از سخت ترین و درعین حال ، جالب ترین پازل ها و معماهای فکری و فیزیکی میباشند که واقعا برای گذر از آنها باید فسفر بسوزانید . به هرحال اگر طرفدار بازی های فکری هستید ، این بازی را از دست ندهید . شما میتوانید بازی The Room را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود نمایید .

 

محمدرضا بازدید : 207 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Spa Mania 2 برای کامپیوتر

 

Spa Mania 2 یک بازی کم حجج جدید در سبک مدیریتی است که توسط Big Fish Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه است . اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید این بازی را به هیچ وجه از دست ندید. در این بازی سرعت عمل و دقت حرف اول را میزند . اگر شما نتوانید به سرعت خواسته مشتری را برآورده کنید, مشتری برای همیشه از مغازه شما میرود و دیگر برنمیگردد و همین امر باعث ضرر کردن شما میشود و شما پول کمی بدست می آورید. شما در بازی Spa Mania 2 باید به Jade کمک کنید تا پول زیادی بدست آورد تا هزینه ی سفر به سرتاسر کشور و کمک به محیط زیست را بدست آورد.

همانطور که گفتیم باید شما در بازی Spa Mania 2 زمان را به خوبی مدیریت کنید و به مشتریان به خوبی برسید. بازی از نظر گرافیکی در حد قابل قبولی است. همچنین دارای گیم پلی روان و ساده است و میتوانید شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمندهستید هم اکنون می توانید بازی Spa Mania 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمدرضا بازدید : 24 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود ماشین حساب مهندسی برای آندروید Casio Scientific Calculator 1.1.13

 

 

دانلود ماشین حساب مهندسی برای آندروید

دانلود Casio Scientific Calculator برای اندروید

 

Casio Scientific Calculator 1.1.13 ماشین حساب مهندسی کاسیو یک نرم افزار بسیار عالی ماشین حساب پیشرفته شرکت کاسیو برای سیستم عامل اندروید است. آیا ماشین حساب خوبی ندارید؟ برایتان سخت است پول یک ماشین حساب پیشرفته را بدهید؟ دوست دارید تمام معادلات را به راحتی حل کنید؟ همه این ها با برنامه ماشین حساب مهندسی اندروید به راحتی و به صورت رایگان حل میشود و شما دارنده ی یکی از پیشرفته ترین ماشین حساب های شرکت معروف Casio میشوید.

نرم افزار ماشین حساب مهندسی کاسیو به راحتی میتواند بیشتر محاسبات پیشرفته ی مهندسی را حل کند و تمام  دکمه ها و شکل ظاهر این نرم افزار آن بر اساس نمونه واقعی طراحی شده است. وقتی شما این نرم افزار را باز میکنید صفحه ی گوشی و یا تبتلتتان به کلی تبدیل به یک ماشین حساب مهندسی میشود و به راحتی میتوانید از آن در هر جا که خواستید استفاده کنید. پس اگر دوست دارید یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته داشته باشید هم اکنون میتوانید نرم افزار Casio Scientific Calculator را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 14 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC

 

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

نسخه کم حجم Black Box اضافه شد

 

Castlevania Lords of Shadow 2 یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط MercurySteam ساخته و توسط Konami برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .  گابریل بلورنت که شاهد رشادت ها و حماقت های وی در نسخه قبلی بودیم در این سری با دو محوریت مختلف نقش آفرینی می کند. قهرمانی که تنها هدفش رسیدن به آرامش است اما این حس بیشتر او را به سمت سیاهی می کشاند تا روشنایی. پس از اتفاقات و حوادثی که در زندگی گابریل رخ می دهد شاهد سیاه شدن بازی و گرایش آن به سمت تخریب قهرمان بازی خواهیم بود که به درون گابریل رخنه خواهد کرد به صورتی که او را غیرقابل پیش بینی خواهد نمود و تصویر قهرمانانه ای که از او بیاد داشته ایم تبدیل به انزوا و گوشه گیری او می شود و زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد در گیم پلی بازی Castlevania Lords of Shadow 2 سعی شده شخصیت قهرمان بازی یعنی گابریل به ضد قهرمان تبدیل شود که این فرایند های زیادی را می طلبید. در تریلر هایی که از این بازی مشاهده کردیم به خوبی این ویژگی چه در بعد داستانی و چه در گیم پلی بازی به خوبی دیده می شود که شخصیت گابریل به سمت خوهای خشمگینانه پیش می رود و خشونت وی بیشتر شده و مرحمتی نیز در وی دیده نمی شود. در این نسخه گابریل یا همان دراکولای خودمون از شمشیر جدیدی به نام Blood Whip استفاده می کند که همانند دیگر بازی های هم سبک می توان از حرکات زنجیروار استفاده نمود و با ترکیب چند حرکت مختلف حرکات تخریبی بیشتری به وجود آورد. گابریل پس از رسیدن به سطح معینی شمشیر خود را عوض کرده و قابلیت بازیابی جان از دست رفته خود را به دست می آورد و قدرت تخریبی وی نیز بیشتر می شود.

با تغییر به Chaos گابریل می تواند به غلبه بر سپرهای دفاعی دشمن بپردازد که نوعی این ویژگی دو قابلیت بهبودیافته Light و Shodow Magic که در نسخه های قبل به کار گرفته می شدند میباشد. سلاح های بازی که به بهترین نوع خودشان طراحی شده انداز گستردگی و وسعت زیادی برخوردارند. هریک از این سلاح ها به شیوه های خاصی اجرا می شوند و جذابیت خاصی به مبارزات می دهند که با پیشروی بیشتر در بازی شاهد افزایش قدرت و تخریب آنها خواهیم بود. هم اکنون می توانید بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمدرضا بازدید : 18 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای معراجی ها

دانلود فیلم ایرانی معراجی ها

فیلم ایرانی معراجی ها با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

دانلود فیلم معراجی ها

 

.

محصول : ایران

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

بازیگران: اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری

خلاصه داستان فیلم معراجی ها : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

محمدرضا بازدید : 9 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure برای اندروید

 

Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 در دسته ی بازی های ماجراجویی منتشر شده است و دارای یک فضای شاد و فانتزی میباشد . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، یک کاراکتر اصلی و مرکزی به نام پسر حلزونی وجود دارد که میتوانید از ویژگی های او استفاده کنید و از مراحل مختلف عبور کنید . شما در این بازی  باید با پریدن ، جاخالی دادن ، لیز خوردن و مبارزه با دشمنان زیادی که در سر راه دارید ، آیتم ها را جمع آوری کنید و به هدف خود برسید .

 

اما هدف شما در این بازی چیست ؛ هدف شما این است که به این پسر حلزونی کمک کنید تا پوسته ی صدفی خود را که توسط دشمنان شرور دزدیده شده است ، دوباره بدست بیاورد و بتواند زندگی عادی خود را ادامه دهد . اما در این راه ، شما کار سختی در پیش خواهید داشت و مطمئنا باید چندین ساعت زمان خود را به عبور از مراحل اختصاص دهید تا موفق شوید . شما میتوانید بازی پسر حلزونی Snailboy An Epic Adventure را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

محمدرضا بازدید : 53 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی History Legends of War برای PC

 

دانلود بازی History Legends of War برای کامپیوتر

 

History Legends of War یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو بازیسازی Enigma ساخته و توسط کمپانی Maximum Family Games برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX360عرضه شده است . بازی های استراتژیک از آندسته بازی هایی هستند که در دنیا و بخصوص در ایران طرفداران زیادی دارند. از این سبک بازی های سالانه چندین بازی خوب عرضه میشود که بازی History Legends of War را هم میتوانید جزء بازی ها بنام در این سبک نام برد.

بازی هم همانند بیشتر بازی ها در این سبک, داستان این بازی هم بر اساس جنگ جهانی دوم ساخته شده است. شما در بازی History Legends of War میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود مانند تک تیر اندازها، کماندوها، جنگنده ها، بمب افکن ها و غیره را بدست بگیرید و با استراتژی های خوب در جنگ پیروز شوید. این بازی دارای ۴ عملیات و ۲۱ ماموریت مختلف مثل حمله، نفوذ، دفاع، و خرابکاری است. این بازی را میتوانید به صورت تک نفره و چند نفره بازی کنید.پس اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستیدهم اکنون می توانید بازی History Legends of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمدرضا بازدید : 69 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Eschalon Book III برای PC

 

دانلود بازی Eschalon Book III برای کامپیوتر

 

Eschalon Book III یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Basilisk Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما به کشف رموز زندگانی خود در گذشته می پردازید. محیط بازی زیبا بوده و به طور واقعی طراحی شده است. در مراحلی از بازی از بیابان های مجازی با تپه های بلند عبور خواهید کرد و در خلال آن باید اسرار و رموز سنگ های بر جای مانده که یادآور خاطرات گذشته شما هستند را کشف کنید و بوسیله این اطلاعات به ابعاد از جدیدی از اسرار گذشته خود پی ببرید. فنون مبارزه ای بازی در نسخه جدید این بازی افزایش یافته و بیش از ۱۰ نوع فن جدید به بازی اضافه شده است. جلوه های صوتی جدید و المان های جدید محیط اطراف از دیگر ویژگی های جدید این بازی میباشد.

در بازی Eschalon Book 3 توانایی های جدید در دشمنان شما ایجاب می کند که از مبارزات استراتژیک منحصربفردی بهره ببرید و با سطح های جدید آن آشنایی پیدا کنید. صدها نوع جادو در اختیارتان قرار می گیرد تا به کشف رموز اطراف خود و حل معماهای بازی بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Eschalon Book III را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمدرضا بازدید : 13 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Escape from Planet Earth 2013    فرار از سیاره زمین با دوبله فارسی گلوری

 

دانلود انیمیشن Escape from Planet Earth 2013 با دوبله گلوری

با کیفیت ۷۲۰ HD اختصاصی از یاس دانلود

 

نام انگلیسی : انیمیشن Escape from Planet Earth 2013

نام فارسی : فرار از سیاره زمین

ژانر : کمدی | ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۳

لینک : IMDB

مدت زمان : ۸۹ دقیقه

حجم : ۶۷۹ مگابایت

کیفیت :   BDRip 720p  (بسیار عالی)

اسکرین شات: دارد

دو زبانه  ( فارسی  و انگلیسی )
دوبله گلوری 

 

خلاصه داستان انیمیشن Escape from Planet Earth 2013 : اسکارچ فضانوردی است از یک سیاره ای پیامی دریفات می کند ، اما هنگامی که به پیام دریافت شده پاسخ می دهد ، متوجه می شود که این پیام یک تله ای بیش نبوده  اما …

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 419
  • بازدید کلی : 4,969