loading...
جهان دانلود
محمدرضا بازدید : 16 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود انیمیشن Wreck It Ralph 2012   رالف خرابکار دوبله فارسی گلوری

دانلود انیمیشن Wreck-It Ralph 2012 – رالف خرابکار دوبله فارسی گلوری

با کیفیت ۷۲۰ BRRip اختصاصی از یاس دانلود

 |  برنده یک جایزه اسکار و برنده و نامزد ۳۵ جایزه بین المللی دیگر  |

 

نام انگلیسی : انیمیشن Wreck-It Ralph

نام فارسی : انیمیشن رالف خرابکار

ژانر : ماجرایی | کمدی

سال انتشار : ۲۰۱۲

لینک : IMDB

مدت زمان : ۱۰۱ دقیقه

حجم : ۷۴۵ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p (بسیار عالی)

اسکرین شات: دارد

دو زبانه ( فارسی و انگلیسی )
دوبله گلوری

برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، دانلود انیمیشن رالف خرابکار را با دوبله فارسی گلوری و کیفیت عالی HD آماده دانلود کرده ایم . انیمیشن Wreck-It Ralph 2012 یکی از جدید ترین و جذابت ترین انیمیشن های سال ۲۰۱۲ می باشد که امتیاز بسیاری خوبی از منتقدین خود دریافت کرده است .
داستان انیمیشن رالف خرابکار در ارتباط با یک شخصیت بامزه و در عین حال شرور است که برگرفته از بازیهای ویدئویی آرکد می باشد . در طول بازی شما متوجه می شوید که رالف داستان ما دیگر از شخصیت منفی و شرور خود خسته شده و برای تبدیل شدن به یک آدم مثبت و یک قهرمان واقعی آماده می شود . نکته ی جالب داستان این است که انیمیشن به یک باره دچار چالشی بزرگ میشود و رالف به دنبال رویاهای خود جهت تغییر و تحول شخصیتش خود است که در این راه ماجراها و درگیریهایی زیادی را در زندگی تجربه میکند . حال اگر دوست دارید که بدانید رالف موفق خواهد شد یا نه ، انیمیشن Wreck-It Ralph رالف خرابکار را دانلود کرده و از آن لذت ببرید .
محمدرضا بازدید : 15 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود انیمیشن Planes 2013   هواپیماها

دانلود انیمیشن Planes 2013

انیمیشن هواپیماها

 

نام انگلیسی : انیمیشن Planes

نام فارسی انیمیشن : هواپیماها

ژانر: کمدی | ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۳

لینک : IMDB

مدت زمان : ۸۲ دقیقه

حجم : ۳۶۰ مگابایت

کیفیت :  Cam – ( پرده ای)

اسکرین شات : دارد

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : به زودی

 

خلاصه داستان انیمیشن Planes : یک هواپیمای کوچک ملخی آرزویی در سر دارد ، او می خواهد در مسابقات بزرگی که بین هواپیما ها برگزار می شود شرکت کنند اما فقط مشکل کوپکی دارد از ارتفاع می ترسد اما …

محمدرضا بازدید : 14 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc 2013 با کیفیت HD

 

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc 2013

 

نام انگلیسی: انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc 2013

نام فارسی: انیمیشن پاندا کونگ فو کار: تمساح خوب، تمساح بد

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی
مدت زمان : ۰۲:۴۶:۵۰ دقیقه
کیفیت : HD 720p
حجم: ۷۱۲ مگا بایت

اسکرین شات: دارد

زیرنویس فارسی: ندارد

 

Kung Fu Panda نام یکی از انیمیشنهای محبوب و جذاب است که با انتشار اولین نسخه توانست توجه بسیاری از مخاطبان و علاقمندان به انیمیشن را به خود جلب کند . چندی پیش نسخه جدید از این انیمیشن زیبا  با نام انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc روانه بازار شد که امروز با کیفیت HD برای علاقمندان به انیمیشن آماده دانلود شده است .

انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc را می توان ششمبن قسمت از فاصل اول سریالی کونگ فو پاندا نامید که داستانی ماجرایی را با خود به همراه دارد . پس از اینکه رهبر تمساح های راهزن با پو همکاری میکند . پو قول همکاری و کم به تمساح ها میدهد . اما پس ازمدتی متوجه میشود که انجام کار برای این گروه تمساح آن گونه که فکر میکرده آسان نیست و …

اکنون میتوانید انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc را با کیفیت ۷۲۰P و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

محمدرضا بازدید : 20 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود انیمیشن Rise Of The Guardians   نگهبانان قصه ها با دوبله فارسی گلوری

 

 

دانلود انیمیشن Rise Of The Guardians – نگهبانان قصه ها با دوبله فارسی گلوری

با کیفیت ۷۲۰ BRRip اختصاصی از یاس دانلود

 | نامزد یک گلدن گلوب  به همراه برنده و نامزد ۲۷ جایزه ی بین المللی دیگر |

 

نام انگلیسی : انیمیشن Rise Of The Guardians

نام فارسی : نگهبانان قصه ها

ژانر : خانوادگی | ماجرایی | تخیلی

سال انتشار : ۲۰۱۲

لینک : IMDB

مدت زمان : ۹۷ دقیقه

حجم : ۷۶۸ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p (بسیار عالی)

اسکرین شات: دارد

دو زبانه ( فارسی و انگلیسی )
دوبله گلوری

 

Rise Of The Guardians یکی از زیبا ترین انیمیشن های کمپانی حرفه ای DreamWorks Animation می باشد. داستان انیمیشن Rise Of The Guardians : در انیمیشن تعدادی از قهرمان ها با استعداد های منحصر به فرد دور هم جمع شده اند و برای نجات دنیا از دست روح شیطان می جنگند تا این شیطان نتواند دنیا را در دست بگیرد و آن را نابود سازد !

امتیاز انیمیشن Rise Of The Guardians تنها در مدت کوتاهی پس از پخش آن به ۷٫۵ رسید که موفقیتی بزرگ برای Peter Ramsey کارگردان این اثر با ارزش می باشد . حتما از دیدن انیمیشن Rise Of The Guardians لذت خواهید برد ، زیرا با جدید ترین تکنولوژی های ساخت انیمیشن رو برو خواهید بود .

محمدرضا بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto شمشیر زن افسانه ای دوبله فارسی

 

دانلود انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto

دانلود انیمیشن شمشیر زن افسانه ای دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : Rurouni Kenshin New Kyoto

نام فارسی  : شمشیر زن افسانه ای

ژانر :  اکشن | ماجرایی

لینک : IMDB

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۴۰ مگابایت

کیفیت :  ۷۲۰P  (عالی)

اسکرین شات: دارد

دوبله فارسی

 

خلاصه داستان انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto :

هیمورا باتوسای شمشیر زن سرگردانی است که گذشته ای تاریک و وضعیتی مبهم دارد . او هیچ گاه یک سامورایی نبود بلکه قاتلی بود که مهارتی افسانه ای در سبک شمشیر زنی Meiji داشت. سفرهای او , وی را به کیوتو در سال یازدهم دوره ی بعد از دوران میجی رساند جایی که متوجه میشود یکی از هم گروه های قدیمی اش به نام شیشو ماکوتو قصد دارد کیوتو را به آتش بکشد و دولت مردان را ترور کند در این بین رابطه ی عاشقانه کسانی که در کیوتو با او آشنا میشوند موجب میشود که او …

اگر علاقمند انیمیشن های اکشن هستید ، فرصت دانلود انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto شمشیر زن افسانه ای دوبله فارسی را با کیفیت HD را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

محمدرضا بازدید : 66 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Banished دانلود بازی شهر سازی Banished

Banished از بازی های جدید در سبک استراتژیک و شبیه ساز PC بوده که در سال 2014 به دست کمپانی Shining Rock Software انتشار یافته است. داستان بازی در مورد خانواده هایی بوده که توسط دولت از شهر به روستایی دورافتاده، خشک و بی آب و علف تبعید شده اند و تنها چیزی که در دست دارند، یک دست لباس و سبدی از لوازم ادامه زندگی است. سرپرست های این خانواده های بی خانمان تصمیم می گیرند تا این روستا را آباد کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. در بازی Banished شما باید آن ها را در رسیدن به این هدف بزرگشان یاری نمایید و از هیچ کمکی دریغ نکنید. در اصل وظیفه ساخت و ساز این روستا بر عهده شما بوده و تنها کار بر روی زمین های کشاورزی، کارگاه ها و فروشگاه ها بر عهده سرپرست هاست.

البته هدف کاربر و روستاییان تنها آباد سازی روستا نیست، بلکه ایجاد یک شهر بزرگ با انواع امکانات است که در مراحل پایانی بازی شاهد آن خواهید بود. علاوه بر این در بازی Banished بهبود روحیه مردم شهر و هم چنین ایجاد امکانات رفاهی نیز از دیگر اولویت های بازی هستند که باید در دستور کار خود قرار بدهید. منابع موجود در بازی، بسیار محدود هستند و پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله به اتمام خواهند رسید، پس نیاز به استخراج منابع اولیه از جمله ذغال سنگ و چوب دارید تا در ساخت بخش های مختلف شهر با کمبود مواجه نشوید. گیم پلی بازی Banished به صورت کاملا واقع گرایانه و بسیار جالب طراحی شده است، به طوری که مردم سرزمینتان پس از گذراندن چندین سال از عمرشان می میرند و بچه های جدیدی نیز به دنیا می آیند و زندگی هم چنان در شهر یا همان روستای قدیمی که ساخته اید، ادامه خواهد داشت. با افزایش سطح بهداشت و فرهنگ مردم، جمعیت نیز بیشتر خواهد شد.

محمدرضا بازدید : 18 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Secret Weapons ON دانلود بازی هواپیما Secret Weapons Over Normandy

Secret Weapons Over Normandy نام یک بازی پر هیجان در سبک شبیه ساز نبرد های هوایی بوده که توسط LucasArts برای کامپیوتر منتشر شده است. زمانی که جنگ جهانی دوم در اوج خود بوده و کشور ها تا حد نابودی با یکدیگر می جنگند، ماموریت های بسیار مهمی در بازی به شما داده می شود تا با کمک گرفتن از هواپیما های فوق پیشرفته و جنگی به خاک دشمن نفوذ کنید و این ماموریت ها را با موفقیت به اتمام برسانید. بازی Secret Weapons Over Normandy دارای 15 ماموریت دشوار و پر از پستی و بندی در سال 1940 میلادی است که اکثریت آن ها در چند کشور اروپایی و آفریقای شمالی دنبال می شوند. البته تمامی این ماموریت ها در قالب یک داستان بسیار زیبا به قلم Derek Chester طراحی شده اند.

در این بازی باید در نقش به شخصی با نام James Chase ایفای نقش کنید و مشغول به پرواز های هوایی خطرناک شوید. در تمامی مراحل بازی Secret Weapons Over Normandy به نیرو های کشور بریتانیا کمک می کنید تا پیروزی جنگ جهانی دوم را با نقشه های پیچیده و دقیق به دست آورند و نامشان در تاریخ ثبت شود. نبرد های هوایی موجود در این بازی، Battlehawks یا همان نبرد عقاب ها نامیده شده و در تاریخ جنگ جهانی دوم نیز وجود خارجی دارد. هم چنین با نابودسازی هواپیما های دشمن و کسب امتیاز نیز می توانید سیستم داخلی هواپیمایتان را Upgrade کنید و با قدرت بیشتری به نبرد با دشمنان بروید. از هواپیما های جنگی که در بازی Secret Weapons Over Normandy استفاده شده اند می توان به XP-55 Ascender, XP-56 Black Bullet Chance-Vought Flying Pancake, the Junkers Ju 390 و the Daimler Benz C اشاره کرد که با تمامی آن ها در طول بازی آشنا خواهید شد. البته از تعداد محدودی از این هواپیما ها می توان در نبرد های خودی استفاده کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 32 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Enigma Rising Tide دانلود بازی کشتی رانی Enigma Rising Tide

Enigma Rising Tide یک بازی جذاب در سبک شبیه ساز کشتی رانی محسوب می شود که شرکت Dreamcatcher Interactive آن را طراحی و منتشر کرده است. داستان بازی مربوط به زمانی می شود که جنگ جهانی دوم به تازگی تمام شده و کشور آلمان برای تسلط خود به بخش عظیمی از اقیانوس اطلس و هم چنین اروپا، دست به حملات شدیدی در برابر کشور هایی هم چون آمریکا زده است. البته اکثریت این حملات در بازی Enigma Rising Tide به صورت دریایی و هوایی انجام می شوند و هیچ حمله زمینی در طول بازی طراحی نشده است. تنها هدف آلمان ها تسلط بر این مکان ها نیست بلکه می خواهند نظام امپریالیسم را به طور کامل از روی زمین محو کنند و نظام خود را در سرتاسر جهان به برتری برسانند.

در ابتدای بازی باید به یکی از سه قدرت دنیا یعنی آرکیا، آلمان و انگلیس در این جنگ بپیوندید و ماموریت هایی را که بر عهده تان قرار گرفته شده اند، با موفقیت و کم ترین تلفات به اتمام برسانید. برای پیروزی در این حملات باید از استراتژی های خوب و مناسبی استفاده کرده و نیرو های نظامی خود را به بهترین نحو هدایت کنید تا در هنگام جنگ به مشکلی بر نخورید. بیشتر حملات بازی Enigma Rising Tide بر اساس واقعیت ساخته شده اند و کاربر را با جنگ های بعد از جنگ جهانی دوم به خوبی آشنا می سازد. در طول بازی علاوه بر کشتی های نظامی می توانید از ناوشکن ها، زیر دریایی ها و کشتی های تجاری نیز کمک بگیرید تا حملات را به خوبی ساماندهی کرده و پیروز میدان نبرد باشید. با وجود این که بازی Enigma Rising Tide در سال 2003 ساخته شده ولی گرافیک بسیار خوبی دارد ولی از لحاظ گیم پلی در حد بسیار بالایی طراحی و برای دوستداران بازی های شبیه ساز (Simulator) عرضه شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 39 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از 60 شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید! در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.

برای کسب موفقیت در بازی باید در شرکت های حمل و نقل استخدام شوید و با جابجایی بار از یک شهر به شهر دیگر درآمد خوبی را به دست آورید. بیشتر کشور هایی که در بازی Euro Truck Simulator 2 به آن ها سفر خواهید کرد، اروپایی بوده و کامیون هایی که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های موجود در بازی با جزئیات کامل طراحی شدند تا حس رانندگی یک کامیون واقعی را به کاربر انتقال دهند. برای بهبود سرعت و هم چنین قدرت تحمل بار کامیونتان باید قطعات آن را به طور دستی تعویض کنید و قطعات جدید از مغازه خریداری نمایید. برای پیدا کردن مسیر در بازی Euro Truck Simulator 2 می توانید از GPS مخصوص کامیون کمک بگیرید و بدون هیچ مشکلی، بار را به نقطه مورد نظرتان برسانید. ماموریت های متععدی در طول بازی وجود دارند که با انجام آن ها، پول و امتیاز بسیار خوبی نسیبتان می شود و به یکی از بهترین رانندگان کامیون در اروپا تبدیل خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی های انلاین که از طریق کامپیوتر بتوان بازی کردوجنگی باشد+ رایگان بدون دانلود بازی باربی+ دانلود بازی جابجایی بار با کامیون اندروید+ بازی های که میشود بازی کرد+ بازی های جنگی و ورزشی+ دانلود نخسه 1-8-2-3 بازی Euro Truck Simulator 2+ بازی باربی پر حجم+ دانلودبازی های ورزشی برای کامپیوتر+ بازی رایگان ورزشی پسرانه+ دآنلود بآزی ورزشی+ دانلود بازی جدید ورزشی+ دانلود بازی شبیه ساز هواپیما جنگی+ دانلود بازی تریلی سواری ایرانی+ بازیهای کامپیوتری که به طور رایگان می شود بازی کرد+ بازیهای رایگان که میشود دانلود+ بازی کامیون سازنده+ بازی هیجانی برای اندروید2 3+ بازی هایی که بتوان در اینترنت رایگان بازی کرد+ بازی موبایل هایی که بتوان بازی کرد+ بازی کردن بازی های ورزشی+
 
محمدرضا بازدید : 8 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
با این که اکثر افراد کارتون های جذاب و محبوب تام و جری را قدیمی می دانند اما سال هاست که کودکان گذشته و امروز با آن انس گرفته اند و از شیطنت های این دو کاراکتر لذت می برند ؛ معمولا هر ساله نسخه های مختلفی از این انیمیشن منتشر می گردد و این بار هم جدیدترین نسخه از سری کارتون های تام و جری با نام Tom and Jerry: In the Dog House 2012 منتشر شده است. این انیمیشن هم مانند مدل های قبلی موش و گربه در آن نقش های اصلی را ایفا می کنند ولی به جز این دو حالا سگ هم به یکی از نقش های مهم تبدیل شده است. موش گربه به خانه سگی قدم می گذارند که دوست ندارد استراحتش خراب شود و همین اذیت و آزار باعث می شود تا داستان انیمیشنرقم بخورد …
 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه چیز هایی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 5,070